Aquest web utilitza galetes pròpies i de tercers per optimitzar i adaptar-se a la vostra navegació i preferències, entre altres tasques. Si continueu navegant entendrem que accepteu la nostra Política de privadesa.

D'acord Més informació
n° visites: 73266   |    |  Avís legal


C/ Borrell, 3 int. local14
08172 St Cugat del Vallès
Tel. 93.589.63.84
info@reeduca.org














 



PROTOCOLS


Actualment, disposem de PROTOCOLS per la detecció i actuació en l’àmbit educatiu, publicats pel departament d’Ensenyament, que s’han elaborat per orientar i facilitar a mestres i professors la seva atenció vers els alumnes amb dislèxia i TDAH.

TDAH: detecció i actuació en l’àmbit educatiu

Aquesta guia publicada el 2013, orienta sobre les característiques i dificultats pròpies del TDAH segons l’etapa evolutiva en que es troba l’alumne, i possibles actuacions que es poden dur a terme en l’àmbit educatiu.

“PRODISCAT: Protocol de detecció i actuació en la Dislèxia. Àmbit educatiu”


Aquest protocol s’ha elaborat pel Col·legi de Logopedes de Catalunya i publicat pel Departament d’ensenyament, amb la finalitat d’orientar a mestres i professors en l’observació i detecció de dificultats d’aprenentatge del llenguatge escrit, i la posterior actuació, dins l’àmbit educatiu, adaptada segons l’etapa escolar en la qual es trobi l’alumne.

PRODISCAT etapa infantil ( finals P5)

PRODISCAT Primària Cicle inicial (1r i 2n)

PRODISCAT Primària Cicle mitjà (3r i 4t)

PRODISCAT Primària Cicle superior (5è i 6è)

PRODISCAT Secundària (ESO)

PRODISCAT Batxillerat i cicles formatius



LLIBRES




El alumno con TDAH



ARTICLES


Com fomentar la lectura